THIS IS OFF THE WALL

April 11, 2023
  • CLASSICS

VANS BİREYSEL YARATICILIĞI VE KENDİNİ KEŞFETMEYİ DESTEKLEYEN GLOBAL “THIS IS OFF THE WALL” KAMPANYASINI SUNAR

Vans 2023 Marka Kampanyası İnsanın Özgün Kişiliğini Keşfetmeye Yönelik Yaratıcı Yolculuğunu Destekliyor

Aksiyon sporları markası ve yaratıcılığın tüm dünyadaki bir numaralı karşılığı olan Vans, insanın özgün kişiliğini bulmaya yönelik yolculukta bireysel yaratıcılığı ve kendini keşfetme temalarını taşıyan Vans’in en çok sevilen temsilcilerine yer verilen 2023 marka kampanyası “This is Off The Wall”u tanıtmaktan mutluluk duyuyor. Göz alıcı güzellikte görseller ve cesur renklerle desteklenen kampanya yeni nesil yaratıcı kişilerin kendileri keşfetme yolculuklarında onlara destek olmayı amaçlıyor.

Bu kampanyayı hayata geçirmek için Vans, Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray ve Salome Agbaroji gibi markanın en tutkulu ve kapsayıcı temsilcilerinin ve yaratıcı kişilerin en dikkat çekici ürünlerinden bazılarına yer veriyor. Bu yaratıcı kişiler arasında modayı yeniden yorumlayanlar, global aksiyon sporu atletleri ve müzik alanında uzmanlar yer alıyor ve onların kendilerini, ilişkileri ve dünyayı özgün bir şekilde yorumlama arayışları kültürü daha ileriye taşıyor. Onlar sadece bir andan ibaret değiller, topluluklarını ve kendi nesillerinin aydınlık geleceğini tutkuyla temsil ediyorlar.

“Bence hayatın en güzel yanı kendin dışında başka biri olamaman.” Vans Kaykay takımı üyesi Beatrice Domond

“Kendini keşfetmek ve herkesin kendine özgü olduğu bir dünya yaratmak için herkesi destekleyen yeni marka temelimiz kapsamındaki ilk global kampanyayı başlatmanın heyecanını yaşıyoruz,” diyor Vans Global Marka Yönetimi Başkan Yardımcısı Carly Gomez. “Pandemi sırasında tüketicilerin yaratıcı ifade algısı ‘dışarının onayını almak için yapılan’ şeylerden insanın kendini keşfetmesine doğru değişim gösterdi. Hayatın bitmeyen bir sanat eseri olduğu anlayışıyla yaratıcı kişilere hitap ediyoruz çünkü yapabileceğiniz en ‘Off The Wall’ şey kendiniz olmaktır.”

“Tüketiciler yeni ama özgün bir tarza sahip olmamıza hazırlar ve bizden bunu istiyorlar,” diyor Vans Global Yaratıcılık Başkan Yardımcısı Rob Teague. “Bu kampanya insanları durup bir şeyleri yeniden değerlendirmeye ve markamıza yeni bir enerji getirmeye yönelik cesur bir adım. Marka değerlerimiz ve yıllardır bu dünya görüşünü yansıtan ikonik ürünlerimiz arasındaki bağlantıyı kuruyor. Marka olarak geçmişte yaptığımız her şeyden daha büyük ve bütünsel bir şey.”

Global “This is Off The Wall” kampanyasıyla birlikte klasik Old Skool™ ürününün yeni versiyonu olan Vans Knu Skool geliyor. Geçmişten ilham alan ve günümüze göre tasarlanan 90’ların bileksiz modelinin bu modern yorumu kabarık dile, dolgulu bileklere, dayanıklı süet üst parçalara, Vans'in imzası olan kauçuk waffle dış tabana ve yenilenen konik Sidestripe™ tasarımına sahiptir.

Geçmişin kalın, oversize görünüme ve hissiyata sahip ikonik kaykay ayakkabılarını hatırlatan Knu Skool, orijinal Old Skool tarzını yansıtan abartılı bir görünüme sahiptir ve topuk tarafında yer alan kulakçıklar kolayca giyip çıkarmayı sağlar. Vans Knu Skool şimdi Vans mağazalarında ve Vans.eu adresinde satışta..

Vans

Vans ve “This is Off The Wall” hakkında bilgi için Vans.com.tr adresini ziyaret et. #OffTheWall etiketiyle sosyal medyada tartışmaya katıl ve kendini ifade ettiğin yaratıcılık yolculuğunu paylaş.