Üyelik & İzinler
Vans resmi sitesi www.vans.com.tr üzerinden sipariş yaratabilmek için sitemize üye olmanız gerekmez. www.vans.com.tr' de misafir alışveriş seçeneği yer almaktadır. Siparişlerinizi üye girişi yapmadan misafir üyeliğiniz ile gerçekleştirebilirsiniz.
Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.
Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Vans Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.
Misafir üyelik ile sipariş yaratmanın yanında sitemizde bir üye hesabı yaratmanız durumunda faydalanabileceğiniz avantajlar olacaktır. Üye olmanın avantajları ile ilgili olarak “Üye olmanın avantajları nelerdir?” konu başlığını inceleyebilir ve üyelik avantajlarımız hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
Sitemize üye olmak için üyelik formumuzu kullanarak birkaç adımda hızlıca üye olabilirsiniz ve bu sayede üyelik avantajlarından faydalanabilirsiniz.
Sitemize üye olmak için Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.
Üyelik için tıklayınız.
Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve www.vans.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz.
Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.
Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.
Siparişlerinizle ilgili siparişinizi gerçekleştirdikten sonra ilk 15 dk içerisinde siparişinizi herhangi bir sebep belirtmek zorunda olmaksızın iptal edebilir ve para iadenizi kısa süre içerisinde alabilirsiniz.
Teslim almış olduğunuz siparişinizin içerisinden iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile ilgili olarak iade taleplerinizi de Siparişlerim başlığı altından başlatabilirsiniz.
Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.
Üyelik > Hesabım > Adreslerim başlığı altından siparişlerinizde kullanılmak üzere hızlı adres tanımlamaları yapabilir, tanımlı adresleriniz üzerinden düzenleme yapabilirsiniz.
Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye giriş ekranında girmek zorunda olduğunuz şifrenizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısını tıklayınız. Yönergeleri takip ederek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.
Eğer kullanıcı girişi yapabilmek için kullandığınız e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız lütfen Vans Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz. Ekibimiz kullanıcı bilgilerinize ulaşabilmeniz için size gereken desteği sağlayacaklardır.
Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.
Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa ancak giriş yapmanız için gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğiniz en Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız.
Sistem size şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için bir e-posta gönderecektir. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.
Sitemiz üzerinden siparişlerinizi Misafir Üyelik seçeneği ile de oluşturabilirsiniz.
Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.
Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.
Sitemize üye olmak için kullandığınız e-posta adresiniz ile sizin adınıza özel bir hesap yaratılmaktadır. Adresinizi değiştirmek istediğinizde yeni kullanmak istediğiniz e-posta adresiniz ile sitemizde tanımlı bir adres olmaması gerekmektedir. Aksi durumda her iki hesap birbiri ile birleştirilemeyecektir.
Bu konuda destek almak için müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
Sitemiz üzerinde üye olduğunuz esnada oluşturduğunuz şifrenizi istediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.
Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.
Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.
Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.
Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz verilerinizi dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.
Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.
Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz veri izinlerini dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.
Pazarlama izinleri sayesinde sizleri daha iyi tanıyabileceğimizi, size özel kampanya ve duyurular hakkında sizleri bilgilendireceğimizi, verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile sizin açık rızanız olmadan paylaşmayacağımızı bilmenizi isteriz.
Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tarayıcı bazlı “Push Notification” ayarlarınızı yine kullanmakta olduğunuz tarayıcınızın Ayarlar başlığı altından yönetebilirsiniz.
Siparişler
Siparişinizin KDV faturasını ayrıca almanız mümkün değildir. Ancak KDV tutarı ve oranı faturanız üzerinde belirtilmektedir.
Evet, siparişiniz için düzenlenmiş olan e-Faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığı altından siparişinizin detayına ulaşarak faturasını bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.
Faturalarınız her zaman sipariş detayında saklanacaktır.
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için seçtiğiniz ödeme türüne göre işlem gerçekleştirilmektedir. Kredi Kartı ile yaptığınız işlemlerde seçtiğiniz taksit seçeneğine göre işlem ücreti kredi kartınız üzerinden tahsil edilecektir.
Ödeme
Sitemiz üzerinden;
- Kredi Kartları ile; MasterCard, Visa tipli kartları ile işlemler yapılabilmektedir.
-
- BKM Express ile hızlı ve kolay işlemler gerçekleştirebilirsiniz.
- Masterpass ile kayıtlı kartlarınız ile işlem gerçekleştirebilirsiniz.
Teslimat & Kargo
Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.
Siparişiniz için Hızlı Teslimat seçeneğini ile saat 10:45'e kadar vermiş olduğunuz siparişleriniz Kurye Firmasının teslimat lokasyonları için yapmış olduğu planlamaya göre aynı gün saat 23:00'e kadar teslimat adresine teslim edilecektir.
Saat 11:00 sonrası vermiş olduğunuz siparişleriniz ertesi gün teslimat adresinize teslim edilecektir.10 desi ve üzeri paketlerde aynı gün teslimat kuralları geçerli değildir
Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğiniz siparişiniz 1-3 iş günü arasında kargo firmasına teslim edilecektir.
Pazar günü verilen siparişler ertesi gün anlaşmalı kargo firmasına teslim edilecektir..
Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.
Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerinizi her zaman standart teslimat süresi içinde göndermiş olmayı hedefliyoruz. Ancak bazen beklenmeyen faktörler gecikmeye sebep olabiliyor. Zaman zaman hava koşulları gibi elimizde olmayan sebeplerden ötürü teslimatlarda bir takım gecikmeler yaşanabilmektedir.
Yine Kargo Firması teslimat adres bilgilerine göre bir planlama yaparak teslimat planlamasını gerçekleştirebilir. Bu gibi durumlarda siparişiniz ile ilgili sizi bilgilendirebilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.
Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.
Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
Siparişinin standart teslimat süresini kontrol ettinizden emin olun. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.
Siparişinizin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan [Marka Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki] başlığını kullanabilirsiniz.
Sipariş Durumu & Çözüm
Sipariş durumu “İptal Edildi” ; Siparişiniz bazı özel durumlarda birçok sebepten dolayı siparişin iptal edilmiş olabilir. Siparişinizin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.
Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz.
Lütfen bu tip durumlarda Vans Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.
Sipariş durumu “Sipariş Sevk Edildi”, takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişinizi size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.
Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysanız; Siparişiniz ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen Vans Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.
Siparişinizde, sipariş etmediğiniz ürünleri teslim aldıysanız; Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinizin paketlemesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen Vans Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksiniz.
Teslimat Opsiyonları
Standart Teslimat: 1000 TL ve üzeri ücretsiz kargo
Kurye ile hızlı teslimat: 100 TL
Standart Kargo Ücreti : 35.90 TL
Evet, teslimat ve fatura adresleriniz birbirinden farklı olabilir.
Tek yapmanız gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynı olsun” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmektir.
Evet, sizin adınıza kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan Kurumsal Fatura istiyorum seçeneğini işaretlemeniz ve faturayı kurum adına düzenleyebilmemiz için gereken bilgileri paylaşmanız gerekmektedir.
- Vergi Dairesi
- Vergi Numarası
- TC Kimlik numarası
- Firma Adı kurumsal fatura düzenleyebilmemiz için gereken zorunlu bilgilerdir.
Sitemiz üzerinden zaman zaman ön sipariş çalışmaları yapılabilmektedir. Ancak ön sipariş tüm ürünler için geçerli olan bir uygulama değildir. Ön sipariş ile sipariş edebileceğiniz ürünler ürün detay sayfasında özel bir bilgilendirme metni ile yer almakta ve Satın Al yerine Ön Sipariş Ver butonu ile sipariş süreci başlatılmaktadır.
Ne yazık ki sitemiz üzerinden ürün ayırtmak mümkün değildir. Siparişinizdeki ürün/ürünlerin tükenmemesi için sipariş ödemesini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.
Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleriniz ile ilgili olarak;
Ödemenizi kredi kartı ile yapıldı ise;
- Siparişiniz Tamamlanmıştır: E-Posta + SMS
- Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS
- Siparişiniz Alınmıştır: E-Posta + SMS
- Siparişinizin Öde Beklemektedir: E-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
- Siparişiniz Ödemesi Alınamadığı İçin İptal Edilmiştir: E-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
- Siparişinizin Ödemesi Alınmıştır: E-Posta + SMS
- Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS
Sitemiz üzerinden e-posta ya da SMS yolu ile kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsanız Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanma politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.
Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak bulabilirsiniz.
Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak takip edebilirsiniz.
Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.
İade Politikası
Siparişini iptal etmek istemenize üzüldüğümüzü iletmek isteriz. Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz siparişinizi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, nedeniniz ile birlikte kendilerine iletebilirsiniz.
Siparişinizin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafınıza yapılacaktır.
Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için iletişim formumuzu kullanabilirsiniz.
Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz.
Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.
Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 2 yöntem bulunmaktadır.
1- Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi bulunup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır.Kargonuzu size ilettiğimiz paketinizin ağız bölümünde ikinci bir bant yer almaktadır. Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aynı poşet veya benzer bir malzeme ile paketleyebilirsiniz. Ayakkabı ürünlerinin iadesini gerçekleştirirken de kutularının kargo sürecinde hasar görmemesi için aynı şekilde paketleyerek kargo firmasına teslim etmenizi rica ederiz.
2- Paketinizi karşı ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz kargo şirketine iade talebinize istinaden oluşturulan iade kodu ile birlikte teslim edebilirsiniz. Kargonuzu teslim ederken herhangi bir ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır.
Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi MNG Kargo Firması’na öncelikle cari anlaşma kodumuz olan 908944665 numaralı kodu vermeniz, sonra hesabından aldığın iade kodunu vermeniz gerekmektedir. Kargonuzu teslim ederken herhangi bir ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır. Destek için 0850 333 63 87 numaralı telefonu arayarak Vans Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.
Alıcı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz: Çelik&Özer İş Merkezi
Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul
Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.
Siparişiniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.
Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 87 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi MNG Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.
www.vans.com.tr üzerinden satın aldığınız ürün/ürünler sadece internet operasyonu tarafından iade olarak alınabilmektedir. Mağazalar üzerinden ne yazık ki iade kabulü gerçekleştirilememektedir.
www.vans.com.tr üzerinden satın almadığınız ürün/ürünler için iade kabulü internet operasyonu tarafından gerçekleştirilememektedir. Ürün/ürünleri satın aldığınız kanal üzerinden iade yöntemine başvurmanız gerekmektedir.
İade edilen ürün/ürünlerinizin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğiniz iade ürünlerinin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.
Gönderdiğiniz iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir.
Öncelikle eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa ürün/ürünleri satın aldığınız bayi ile iletişime geçmelisiniz. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerli olacaktır.
Ürün/ürünler belirtilen iade süresi içerisinde teslim edilmelidir. Ürün/ürünler online satın alındıysa, online değişim koşullarına göz atabilirsiniz.
Online olarak satın alınan ürünler ise;
- Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalı.
- Orijinal paketinde olmalı.
- Orijinal etiketler yerinde olmalı.
- Aksesuarlar tam ve orijinal paketinde olmalı.
Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişe konu olan tüm ürün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.
Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri MNG Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.
Alıcı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz: Çelik&Özer İş Merkezi
Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul
Siparişinizdeki bir ürünün beden, renk ya da farklı bir ürün ile değişimini talep etmeniz durumunda, öncelikle müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri ekibimize hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabileceğiniz telefon numarası : 0850 333 63 87
Müşteri hizmetleri ekibimizin sizi yönlendirmesi ile öncelikle değişimini gerçekleştirmek istediğiniz ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinizin açık beyanı ve imzanız ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.
Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerinizi karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz.
İade Depo Adresimiz : Hamidiye Mah. Girne Cad. Çelik-Özer İş merkezi No:49 Zemin Kat Kağıthane / İstanbul
Değişim yapılması için iletmiş olduğunuz ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması ve değişim işlemini gerçekleştirerek yeniden satın almak istediğiniz ürünün stoklarımızda bulunması durumunda yeni ürünün teslimat adresinize gönderilmek üzere sevk edilecektir.
Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkını geçrekleştirmenizi beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğiniz yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğunuz ürünün bedeli tarafınıza gerçekleştirilmiş olacaktır.
Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.
İletişim
Hediye Çekleri
Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye olmak için kullandığınız kullanıcı bilgilerinizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısını tıklayınız.
Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.
Kampanyalar
YENİ ÜYELERE ÖZEL %15 İNDİRİM
- Kampanya vans.com.tr’deki ilk alışverişinde geçerlidir.
-
Kupon kodunun iletilebilmesi için üye olurken e-posta ile iletişim izninin verilmiş olması gereklidir.
-
Kupon kodu sana ulaştığı tarihten itibaren 15 gün boyunca geçerlidir.
-
Kupon kodunu kullanabilmek için “Sepet” adımında kupon kodu alanına sana iletilen kodu girmen gerekmektedir.
-
Bu kodu indirimsiz tüm ürünlerde, 4000 TL ve üzeri siparişlerinde kullanabilirsin
Kampanya indirimsiz ürünlerde geçerlidir.
VF Ege Giyim ve San. Tic Ltd. Şti. kampanya ve indirim sürelerinde, koşullarında ve indirim oranlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.